Oparta na ROI reklama paid search
Dbamy o to, aby Twoje nakłady na reklamę zwróciły się jak najszybciej. Dzięki wykorzystaniu płatnych wyników wyszukiwania jako jednego ze składników strategii możesz liczyć na szybki, wymierny zysk. O skuteczność zadba nasz zespół specjalistów. Nasze działania obejmują:
- Badanie słów kluczowych i konkurencji
- Ograniczanie negatywnych słów kluczowych
- Optymalizacja tekstu reklamy
- Tworzenie i optymalizacja landing page
- Kampanie retargetingowe
2SEO
Jak nasza usługa może pomóc Ci w zwiększeniu przychodów?
Optymalne wyniki dzięki doświadczeniu ekspertów
Sekret udanej kampanii SEM to znacznie więcej niż tylko sprawienie, by Twoja witryna pojawiła się w Google. Zadbamy o to, aby wyświetlanie i kliknięcia przekładały się na podjęcie akcji przez potencjalnego klienta.
Sekret osiągnięcia optymalnych wyników leży w umiejętności skłonienia jak największej liczby osób do skontaktowania się z Tobą po kliknięciu reklamy i wylądowaniu na Twojej stronie internetowej. Jeśli Twoje obecne reklamy SEM uzyskują współczynnik konwersji na poziomie 2% na stronie docelowej, oznacza to, że na 100 osób, które odwiedzają Twoją stronę, tylko 2 kontaktują się z Tobą.
Specjaliści Google Ads
Działaj z zespołem specjalistów Google Adwords, którzy mają ogromne doświadczenie w zarządzaniu różnymi kampaniami SEM i SEO. Pomożemy Ci stworzyć idealne połączenie strategii i wdrożenia, abyś mógł osiągnąć założone cele.
co otrzymujesz
Co obejmują nasze usługi paid search?
Współpracując z 2SEO, zyskujesz dostęp do pełnego zakresu naszych płatnych usług SEM. Usługi te mają na celu optymalizację każdego aspektu płatnej reklamy, w tym:
w mediach społecznościowych
Usługi audytu PPC
Jedną z pierwszych rzeczy, które zrobimy dla Twojej firmy, jest przeprowadzenie pełnego audytu PPC. W ramach audytu ocenimy każdy istotny element istniejącej kampanii PPC i sporządzimy raport na temat tego, co działa, a co nie. Raport rozbije każdy aspekt strategii i określi, co można poprawić. Ponadto przedstawimy zalecenia dotyczące sposobu ich ulepszenia. Wystarczy skontaktować się z nami, aby rozpocząć.
Usługi remarketingu
Specjalizujemy się w pomocy w wykorzystaniu pełnego potencjału remarketingu, w szczególności za pośrednictwem platform takich jak Google Ads. Dzięki Google Ads zyskujesz możliwość śledzenia ruchu na określonych stronach swojej witryny i dostarczania ukierunkowanych reklam tym użytkownikom, którzy odwiedzili te strony. Nasz zespół jest zaangażowany w pomoc w konfigurowaniu niezbędnych mechanizmów śledzenia i tworzeniu atrakcyjnych reklam remarketingowych, które skutecznie przyciągają uwagę i zainteresowanie docelowych odbiorców.
w mediach społecznościowych
Usługi reklamowe w mediach społecznościowych
Podczas gdy Google Ads jest niewątpliwie potężną platformą reklamową, ważne jest, aby zdawać sobie sprawę, że istnieją różne inne sposoby skutecznego wyświetlania reklam i angażowania docelowych odbiorców. W szczególności platformy mediów społecznościowych oferują atrakcyjne płatne opcje reklamowe, których nie można przeoczyć. Ponieważ użytkownicy spędzają około mnóstwo czasu w Internecie w mediach społecznościowych, platformy te stanowią fantastyczną okazję do nawiązania kontaktu z odbiorcami.
W drodze do sukcesu
Co sprawia, że nasze usługi są tak skuteczne?
Dopasowanie intencji wyszukiwania
Rozumiemy, jak dopasować intencje wyszukiwania docelowych słów kluczowych do tekstu reklamy, co pozwala zamieniać kliknięcia w zwrot z inwestycji.
Doświadczenie w zarządzaniu PPC
Skąd możesz wiedzieć, że coś działa, jeśli nigdy wcześniej nie uzyskałeś wyników? Nasz zespół ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu skutecznymi kampaniami w różnych branżach. Zapewnam
Doświadczenie w SEO
Nasi pracownicy mają wieloletnie doświadczenie w branży SEO. Nasza wiedza przekłada się na konkretne wyniki klientów.
SPRAWDŹMY LICZBY
Dlaczego płatne reklamy w wyszukiwarce mogą przynosić zyski?
38%
wzrostu świadomości marki dla firm, które zaczęły korzystać z reklam w wyszukiwarkach.
100%
pewności, że Twoja firma znajdzie się na szczycie listy wyszukiwania, dzięki czemu zyskujesz dużą przewagę nad tymi, którzy decydują się wyłącznie na SEO i możesz liczyć na szybki wzrost zainteresowania Twoim produktem.
82%
osób klikających w reklamy w wyszukiwarce jest bardziej skłonnych do zakupu, co przekłada się na lepsze leady.
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Chcesz dowiedzieć się więcej o zarządzaniu paid search? Przejrzyj nasze najczęściej zadawane pytania:
Płatne wyszukiwanie to strategia marketingu cyfrowego, która obejmuje reklamy online pojawiające się na górze stron wyników wyszukiwania (SERP). Płatne reklamy w wyszukiwarce zazwyczaj wyglądają podobnie do organicznych wyników wyszukiwania, ale mają etykietę, która wyróżnia je jako reklamy.
Dzięki usługom zarządzania płatnym wyszukiwaniem możesz oczekiwać dedykowanego zespołu ekspertów, którzy skrupulatnie przejrzą i przeanalizują Twoje kampanie, upewniając się, że są one zgodne z Twoimi celami biznesowymi. Dzięki ciągłej optymalizacji dopracują oni reklamy, aby zmaksymalizować ich skuteczność, docierając do właściwych odbiorców we właściwym czasie.
Jeśli chodzi o płatne reklamy w wyszukiwarce, Google Ads jest doskonałym przykładem tego, jak działa ten proces. Google Ads pozwala reklamodawcom licytować określone słowa kluczowe, na które mają pojawiać się ich reklamy. Gdy użytkownik przeprowadza wyszukiwanie w Google, platforma wykorzystuje różne czynniki, takie jak słowa kluczowe, ustawienia reklam, stawki i wynik jakości reklam, aby określić, które reklamy mają być wyświetlane.
Płatne wyszukiwanie może być cennym dodatkiem do strategii marketingowej z kilku powodów: Badanie odbiorców, precyzyjne targetowanie, szybkie wyniki, konkretne leady, uzupełnianie wyników wyszukiwania organicznego. Wykorzystując zalety płatnego wyszukiwania, firmy mogą skutecznie docierać do swoich odbiorców, zdobywać potencjalnych klientów, osiągać szybsze wyniki oraz zwiększać ogólną widoczność online i współczynniki konwersji.